KAN IK MIJN PRODUCT VAN SFEERBAAS TERUGSTUREN?


Wij bij Sfeerbaas.nl willen dat je blij bent met je aankoop! Voldoet het bestelde product uit ons assortiment niet aan je verwachtingen of is er een andere reden waardoor je niet tevreden bent met je aankoop, dan kun je de producten uiteraard ruilen of retourneren. Je hebt altijd een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het product terug te sturen. Die periode gaat in op de dag dat je het product ontvangt. Na het doorgeven van de retour, heb je nog 14 dagen de tijd om je producten retour te sturen. Bij eventuele vragen kun je deze mailen naar info@sfeerbaas.nl of surf naar onze contact pagina voor meer informatie.


 

HOE KAN IK MIJN PRODUCT RUILEN EN/OF RETOURNEREN

  1. Neem contact met ons op waarbij je aangeeft dat je een product wilt ruilen of retourneren.
  2. Download hieronder het retourformulier en volg de stappen op het formulier.
  3. Na ontvangst van je retourzending ontvang je een ontvangstbevestiging.
  4. Afhankelijk van je wens wordt het product direct omgeruild of storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour op je rekening.

 
 
 

RETOURBELEID VOOR GEPERSONALISEERDE PRODUCTEN

Wanneer je een gepersonaliseerd product bij ons bestelt, streven we ernaar om aan al je specifieke wensen te voldoen en een uniek item voor je te creëren. Houd er echter rekening mee dat gepersonaliseerde producten specifiek op maat worden gemaakt volgens jouw instructies, waardoor ze niet geschikt zijn voor algemene verkoop.

Om deze reden accepteren wij geen retourzendingen voor gepersonaliseerde producten, tenzij er sprake is van fabricagefouten of schade tijdens het transport. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je gepersonaliseerde aankoop, en we staan altijd klaar om eventuele problemen op te lossen die buiten jouw controle vallen.

We hopen op je begrip voor deze regeling, aangezien we streven naar het leveren van producten die voldoen aan jouw persoonlijke voorkeuren en verwachtingen.

Voor verdere vragen of opmerkingen over ons retourbeleid, neem gerust contact met ons op.

 


WANNEER KAN IK EEN PRODUCT NIET RUILEN OF RETOURNEREN?

De volgende producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd:

  • Producten die speciaal voor jou zijn gemaakt
  • Producten die beschadigd , gebruikt of incompleet zijn

 

GARANTIE

Omdat wij volledig achter onze kwaliteit staan, geven wij op elk product van Sfeerbaas standaard 2 jaar fabrieksgarantie. 



KLACHTEN

Ondanks alle inzet en service kun je een klacht hebben over je bestelling of over de afhandeling van je order. We raden je aan om de klacht zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar info@sfeerbaas.nl of te bellen/Whatsappen naar 0031 617309089. Daarna doen wij ons uiterste best om tot een juiste oplossing te komen.

 

VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN?

Wij verzoeken je hiervoor per email contact met ons op te nemen. Uiteraard zullen wij ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk het juiste artikel alsnog ontvangt zonder extra kosten.

 

WIE BETAALT DE VERZENDKOSTEN BIJ EEN RETOUR OF RUIL?

De verzendkosten voor retour of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Bij een correcte retour worden alle kosten verrekend en het verschil retour betaald, veelal via de betaalmethode waarmee de order in eerste instantie is betaald. Bij het ruilen van een product kunnen er opnieuw verzendkosten berekend worden. Dit gebeurt uiteraard in goed overleg.